Alla inlägg under november 2012

Av Lisa Appel - 28 november 2012 10:55

Äntligen har jag funnit en sida så jag kan se everwood igen! ? Lisa är lycklig ?

Av Lisa Appel - 25 november 2012 13:31

Att se Färjestads vinst i går va underbart trots att man är AIKare & en jobbig unge som satt bakom mig och skrek Frölunda konstant. Charlieissocoollike kan bara göra dagen bättre och är världens sötaste människa någonsin!! Ingen bitter Lisa här inte!!

Av Lisa Appel - 21 november 2012 14:21

Duktig som lilla jag är så hade jag totalt glömt borta att vi har en uppsats liknande uppgift som ska vara inlämmd senast i morgon, så vad gör jag nu? Jo jag sitter i min ensamhet och skriver om depression, mycket ro givande måste jag säga. Blir jätte lycklig utav det. Jävla psykologi helvete. Skiter i det här och kollar på ishockey spelare istället. Puss hej

Av Lisa Appel - 19 november 2012 19:45

Jag och Linnea var ute & motionerade till Sibylla som (ligger 200meter från Linneas lägenhe.) När vi kom fram och skulle beställa de gamla vanliga så sa min kära granne de värsta som kunde bli sagt, de va slut på lökringar, i min förtvivlan nöjde jag mig med en fun- box & tänkte positivt! Jag skulle ju ändå få leka med min leksak som man alltid får med, dock inte denna gång! Från & med nu kommer jag inte vara stamgäst! Kommer bara gå dit en gång i veckan i fortsättningen!! Tröstar mig själv genom att äta mörk chockad, dricka norskt vatten & kolla på Djurgårdens vackra hockeyspelare! Puss hej.

Is

Av Lisa Appel - 18 november 2012 20:34

När jag gick in på betonghelvetet (eller nuvarande köksgolvet, jävla fuktskador) och kollade jag ut genom fönstret och fick se min typ tioåriga granne ramla på isen och töntig som han är så började han gråta, jag stod där i köket och små skrattade år honom. Jag är en sån underbar människa.

Av Lisa Appel - 14 november 2012 22:41

Jag skiter i å va trevlig fungerar ändå inte.
Jag Skiter i att jobba hårt, får ändå inget för det.
Jag skiter i att vara med människor som inte bryr sig om något annat än sig själv.
Jag skiter i allt och alla!

Av Lisa Appel - 12 november 2012 10:17

Sitter i skolan tre timmar innan lektionen börjar, va fan tänker jag med? Kunde ha sovit i min varma sköna säng men istället så sitter man här och gör ett par jävla arbetsfrågor och bli bara mer och mer kissnödig ju mer man läser om skiten! Lisa är bitter återigen.

Av Lisa Appel - 11 november 2012 18:58

Upptäckte ännu en sak till som jag hatar, springande människor. Varför i helvete springer man och plågar sig i flera minus graders duggregn när man kan sitta med en värme filt och kolla på Erik ock mackan!? Vissa människor borde inte få gå eller springa fria..

Presentation

Jag tycker om kor men hatar nästan allt annat framför allt springande stressiga människor & små äckliga pudlar.Mitt favorit ord är bitter vilket jag missbrukar då jag har kallat de flesta jag känner för bitterfitta. Jag ä en bitter sak så stå ut.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards